|
|
| Rada osady | |
|
| | |
Opis:
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
Wymagania:
Brak.
Koszt:
Brak.
| |
|
|
| Rada miasta | |
|
| | |
Opis:
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagania:
- Rada osady - Karczma
Koszt:
2500
| |
|
|
| Ratusz | |
|
| | |
Opis:
Ratusz umożliwia rozbudowę miasta oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie.
Wymagania:
- Rada miasta - Gildia magów poziom 1 - Targowisko - Kuźnia
Koszt:
5000
| |
|
|
| Kapitol | |
|
| | |
Opis:
Kapitol dostarcza codziennie 4000 sztuk złota.
Wymagania:
- Ratusz - Zamek
Koszt:
10000
| |
|
|
| Fort | |
|
| | |
Opis:
Fort wzmacnia mury zamku.
Wymagania:
Brak.
Koszt:
20
20
5000
| |
|
|
| Cytadela | |
|
| | |
Opis:
Cytadela dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania:
- Fort
Koszt:
5
2500
| |
|
|
| Zamek | |
|
| | |
Opis:
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
Wymagania:
- Cytadela
Koszt:
10
10
5000
| |
|
|
| Karczma | |
|
| | |
Opis:
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.
Wymagania:
Brak.
Koszt:
5
500
| |
|
|
| Kuźnia | |
|
| | |
Opis:
W kuźni produkuje się namioty medyków.
Wymagania:
Brak.
Koszt:
5
1000
| |
|
|
| Targowisko | |
|
| | |
Opis:
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
Wymagania:
Brak.
Koszt:
5
500
| |
|
|
| Magazyn zasobów | |
|
| | |
Opis:
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 sąg drewna i 1 wóz rudy.
Wymagania:
- Targowisko
Koszt:
5
5000
| |
|
|
| Stocznia | |
|
| | |
Opis:
Stocznia pozwala na produkcję oraz zakup okrętów.
Wymagania:
Dostęp do wody.
Koszt:
20
2000
| |
|
|
| Gildia magów poziom 1 | |
|
| | |
Opis:
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.
Wymagania:
Brak.
Koszt:
5
5
2000
| |
|
|
| Cedrowe chaty | |
|
| | |
Opis:
Cedrowe chaty pozwalają rekrutować satyry.
Wymagania:
- Fort
Koszt:
5
400
| |
|
|
| Ul. cedrowe chaty | |
|
| | |
Opis:
Ulepszone cedrowe chaty pozwalają rekrutować fauny.
Wymagania:
- Karczma - Cedrowe chaty
Koszt:
5
1000
| |
|
|
| Gildia łowców | |
|
| | |
Opis:
Gildia łowców pozwala rekrutować księżycowych łowców.
Wymagania:
- Cedrowe chaty
Koszt:
5
5
1000
| |
|
|
| Ul. gildia łowców | |
|
| | |
Opis:
Ulepszona gildia łowców pozwala rekrutować księżycowych zabójców.
Wymagania:
- Gildia łowców
Koszt:
5
5
1000
| |
|
|
| Grota snów | |
|
| | |
Opis:
Grota snów pozwala rekrutować nocnych druidów.
Wymagania:
- Sekwojowe wieże
Koszt:
5
5
2500
| |
|
|
| Ul. grota snów | |
|
| | |
Opis:
Ulepszona grota snów pozwala rekrutować starszych druidów.
Wymagania:
- Grota snów
Koszt:
5
5
2500
| |
|
|
| Królewskie komnaty | |
|
| | |
Opis:
Królewskie komnaty pozwalają rekrutować pajęcze księżne.
Wymagania:
- Gildia łowców
Koszt:
10
5
3500
| |
|
|
| Kwarcowa forteca | |
|
| | |
Opis:
Kwarcowa forteca pozwala rekrutować kwarcowe smoki.
Wymagania:
- Grota snów - Królewskie komnaty
Koszt:
5
15
10000
| |
|
|
| Ametystowa forteca | |
|
| | |
Opis:
Ametystowa forteca pozwala rekrutować ametystowe smoki.
Wymagania:
- Kwarcowa forteca
Koszt:
10
20
15000
| |
|
|
| Ołtarz przywołań | |
|
| | |
Opis:
Ołtarz przywołań dodaje 2 punkty do umiejętności obrony bohatera w garnizonie w trakcie oblężenia i pozwala na rekrutację drzewobrodych.
Wymagania:
- Fort
Koszt:
5
1
5000
| |
|
|
| Filary magii | |
|
| | |
Opis:
Filary magii pozwalają zmieniać centaury i drzewce w driady, centaury bojowe, sylwańskie centaury i enty w opiekunów gaju.
Wymagania:
- Ołtarz przywołań
Koszt:
1
1000
| |
|
|
| Księżycowe studnie | |
|
| | |
Opis:
Księżycowe studnie zwiększają produkcję satyrów i faunów o 6 tygodniowo.
Wymagania:
- Cedrowe chaty
Koszt:
1000
| |
|
|
| Strażnik Nocy | |
|
| | |
Opis:
Obecność Strażnika Nocy powoduje zwiększenie cotygodniowego przyrostu podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generowanie codziennie 5000 sztuk złota, a podczas oblężenia podnosi zdolności ataku i obrony bohatera dowodzącego garnizonem o +10 oraz przywołuje jednego czarodziejskiego smoka za każdy punkt mocy tego bohatera.
Wymagania:
Dostarczenie Graala do miasta.
Koszt:
Brak.
| |
|
| |